مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 16:402023-07-08ورزشي

دومین دوره جام قرآنی ضحی در رشت برگزار می شود


دبیر اجرایی دومین دوره جام قرآنی ضحی استان گیلان از برگزاری مسابقات این جام در روزهای 20 و 21 تیرماه در رشت خبر داد و گفت: امسال 97 تیم سه نفره برای شرکت در دومین دوره جام قرآنی ضحی ثبت نام کردند که نسبت به نخستین دوره مسابقات 30 درصد رشد ثبت نامی داشتیم.

- ایسنا/گیلان دبیر اجرایی دومین دوره جام قرآنی "ضحی" استان گیلان از برگزاری مسابقات این جام در روزهای 20 و 21 تیرماه در رشت خبر داد و گفت: امسال 97 تیم سه نفره برای شرکت در دومین دوره جام قرآنی "ضحی" ثبت نام کردند که نسبت به نخستین دوره مسابقات 30 درصد رشد ثبت نامی داشتیم.

امیرحجت مرادی امروز در آیین قرعه کشی و نامگذاری تیم ها به نام شهدای قرآنی استان که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، ضمن تبریک ایام اظهار کرد: از عید غدیر تا روز مباهله به دلیل فراوانی نزول آیات در شأن اهل بیت(ع) به عنوان هفته قرآن و عترت استان نامگذاری شده که می طلبد بیش از پیش به برنامه های این هفته توجه شود.

وی با بیان اینکه دومین دوره مسابقات قرآنی ضحی به صورت تیمی که یک رویداد قرآنی بی نظیر در کشور است، همزمان با هفته قرآن و عترت در استان گیلان برگزار می شود، افزود: امسال 97 تیم سه نفره برای شرکت در دومین دوره جام قرآنی ضحی ثبت نام کردند که نسبت به نخستین دوره مسابقات 30 درصد رشد ثبت نامی داشتیم و با استقب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین دوره جام قرآنی ضحی در رشت برگزار می شود

دومین دوره جام قرآنی ضحی در رشت برگزار می شود